Portal Olecka

baner olecka 1
.
PL EN DE
Urząd Miejski
Turystyka
Gospodarka
Kultura i sport
baner olecka 2
baner olecka 3
baner olecka 4
baner olecka 5
Szukaj
Opcje zaawansowane
baner olecka 39
baner olecka 33
baner olecka 29
baner olecka 18
baner olecka 20
baner olecka 27
baner olecka 21
baner olecka 47
baner olecka 22
baner olecka 23
baner olecka 24
Program Operacyjny Rozwój Polski Wschodniej
03.02.2017   /  Józef Kunicki

Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego oraz Budżet Państwa w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej

Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego oraz Budżet Państwa w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej

Platforma Współpracy - EGO SA”

Gmina Olecko wraz z samorządami ościennymi: Gminą Gołdap, Gminą Miastem Augustów, Gminą Miastem Ełk oraz Miastem Suwałki realizowała w latach 2009 – 2011 projekt partnerski pt.: „Platforma Współpracy – EGO SA” w ramach Programu Operacyjnego Rozwój Polski Wschodniej.

W ramach projektu region EGO SA promowany był m.in. poprzez:
1) przewodnik wydany w 2 językach: polskim oraz angielskim – 50 000 szt.,
2) broszury z kalendarzem imprez regionalnych – 50 000 szt.,
3) mapki atrakcji turystycznych całego regionu EGO SA wraz z opisem produktów turystycznych na tylnej części ( wydana w 2 językach: polskim oraz angielskim) – 55 000 szt.,
4) ulotki informacyjne o obszarze EGO SA – 50 000 szt.,
5) kalendarz ścienny (z 12 zdjęciami) – 1 500 szt.,
6) promocyjne teksty sponsorowane  (Dziennik, Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita – 20 artykułów),
7) banery i artykuły sponsorowane  na portalach ( 3 banery na 18 portalach internetowych,      m.in. dziennik, Onet, Interia) – 18 szt.,

Trwała również kampania zewnętrzna (outdoor). Przez dwa miesiące na 15 bilbordach ( w W-wie, Katowicach, Gdańsku, Wrocławiu, Krakowie, Łodzi i Olsztynie) promowany był obszar EGO SA. Wyprodukowano i emitowano spoty reklamowe w TVP1, TVP2, TVP Kultura, TVP Info, TVP Polonia (200 emisji). Wyprodukowano również film promujący obszar EGO SA (2500 kopii).

W ramach projektu wykonano szereg analiz i opracowań, m.in. badania ruchu turystycznego Polski Północno – Wschodniej oraz przygotowano analizę rynku, ekspertyzę w zakresie możliwości tworzenia i rozwoju wspólnego produktu turystycznego na terenie Polski Północno Wschodniej wraz z programem marketingowym oraz planem operacyjnym, ekspertyzę w zakresie potencjału inwestycyjnego Polski Północno – Wschodniej, przygotowano ofertę inwestycyjną, przeprowadzono spotkania konsultacyjno – informacyjne w pięciu miastach w celu przedstawienia wspólnych produktów oraz oferty inwestycyjnej, zorganizowano dwie konferencje ogólnopolskie (Gdańsk, Warszawa) promujące ofertę inwestycyjną oraz produkty turystyczne Polski Północno – Wschodniej.

Wartość projektu to 3 mln złotych z czego każda gmina na wkład własny przeznaczyła 60 tys zł.
Projekt  miał na celu stworzenie możliwości  budowy silnej marki turystycznej Polski Północno-Wschodniej, z uwzględnieniem walorów i zasobów regionu oraz rozwój turystycznych produktów. Wspólne funkcjonowanie Polski Północno-Wschodniej w turystyce miało spowodować  wzrost znaczenia tej dziedziny w gospodarce i rozwoju ponadregionalnym, zbudować  wizerunek regionu jako atrakcyjnego turystycznie, zintegrować  środowiska osób i instytucji działających w zakresie turystyki, s kumulować środki finansowe na rzecz rozwoju gospodarczego a także  skoordynować działania i dla utworzenia  wspólnej  oferty, bardziej atrakcyjnej  dla potencjalnych inwestorów.

Więcej  o projekcie tutaj

PDF
DRUKUJ
POWRÓT
WYPOWIEDZ
SIĘ
QR-iconkod QR

Wersja mobilna

jeśli chcesz, możesz skorzystać z wersji mobilnej tej strony.

NIE TAK
F